top of page
  • תמונת הסופר/תמגזין תל אביב

תל אביב עיר של קיץ | כתבה >>


תל אביב עיר של קיץ מגזין תל אביב אופנה

תל אביב עיר של קיץ

בתאריך 12/04/19 נפתחה רשמית עונת הרחצה בחופי תל אביב. בשנים האחרונות עבר קו החוף של תל אביב שיפוץ כללי וחזותי מרהיב ומרענן, קו החוף של תל אביב הינו אחד החופים היפים והנעימים בעולם, תל אביב היא עיר חוף קייצית המושכת אליה תיירות רבה.


החוף אורכו כ- 15 קילומטר ולאורכו בנוייה טיילת מושלמת לפעילויות הפנאי בחוף לבילוי ולפעילויות ספורט כך שבנוסף על נמלי העיר והמרינה ובתי המלון ישנם חופים מוסדרים להנאת כלל המבקרים/ות בעיר. לאורך החוף ישנם מתקני כושר עירוניים ואתרי משחקי חופים וגלישה ומתקני ילדים/ות כמו גם בתי קפה בתי מלון ושקיעות מרהיבות ויפות.


העיר תל אביב בנוייה במקביל לאורך הים ובה אתרי בילוי ושופינג רבים, תל אביב היא עיר קיץ בעיקר והחורף בה לעיתים ניראה כאילו העיר רק יצאה להפסקה כי עונת הקיץ היא זו שנראית תמיד כאילו היא באה להשאר כאן לתמיד ולא תמיד בטוח מתי וכמה יישאר קצת מקום גם לחורף השוטף של תל אביב שמגיע ממש לפני האביב, החורף אמנם נדחק מעט מדי פעם כי עונת הקיץ לא ממש רוצה לעזוב את החופים של תל אביב אבל כך או כך גם החורף יגיע לבסוף ויחזיר איתו את כל המים שהתאדו מהחוף ועלו מהחום הקייצי של תל אביב לשמיים, נו טוב זה מה שחורף יודע הכי טוב לעשות כשהוא עף אלינו עם רוחות חוף הים של תל אביב הקרות זו התקופה בה אפשר סוף סוף לנשום אויר נקי וצלול שעף אלינו הישר מרוחות הים החורפיות ממש ממול תל אביב חוגגת גם בתקופה חורפית יפה נעימה ואוורירית וככה זה תמיד גם כשהחורף בא ... עד הקיץ הבא.


המלצת המערכת היא פשוט להצטייד בשתייה ובגדים מתאימים ולעשות ג׳וגינג לאורך החופים.


bottom of page