top of page
  • תמונת הסופר/תמגזין תל אביב

איימי ווינהאוס | כתבה >>



צילום: Byan Adams | באדיבות הליקון

כתב: ירדן בן אביב.

הכתבה באדיבות דיסק סנטר www.disccenter.co.il

איימי ווינהאוז חדשות מגזין תל אביב

callitspring

קולה של איימי ויינהאוס, בעלת הקול האגדי אשר הלכה לעולמה בגיל 27 עדיין מהדהד בראשינו ולא מותיר מנוח. היא פרצה לתודעה ב-2006 עם אלבומה השני שכלל מגוון ז'אנרים ונגיעות מתחום הפאנק, היפ הופ והג'אז. הודות למפיק מארק רונסון הפכה הזמרת תוך זמן קצר לשם הכי גדול באמריקה ואחרי מספר חודשים גם לשם החם ביותר ברחבי הגלובוס. אז מה סוד הקסם שלה ואיך מצליחה בניגוד להמון אייקונים אחרים להישאר אקטואלית ?


כפי שסיפרנו, הפריצה הגדולה קרתה עם אלבומה השני, אך כאשר איימי ג'ייד ויינהאוס השיקה את אלבומה הראשון "Frank" היה ניתן לראות כי מדובר בתגלית הגדולה ביותר של עולם הפופ המודרני. המבקרים פיזרו שבחים לכל עבר והבריטים התלהבו מהסגנון החדש אשר מושמע בכל מקום ברחבי המדינה. בזכות אלבומה Back To Black אשר מוגדר על ידי רבים כיצירת מופת חסרת תקדים, הפכה לאמנית הראשונה הזוכה לחמישה פרסי גראמי בערב אחד והטביעה חותם על דפי ההיסטוריה של עולם המוזיקה.


כפי שאתם בוודאי יודעים, החיים של איימי ויינהאוס תמיד היוו את נחלת הציבור ועוררו עניין תקשורתי ושיח יותר מחיים של אמנים האחרים. סגנונה הייחודי ועיצוב שיערה הפכו למוזה של בתי אופנה ואמנים. במהלך השנים היא לא רק כיכבה בכותרות החיוביות אשר מחמיאות לסטייל שלה, אלא גם כיכבה במדורי הרכילות . התשובה לשאלה איך זה שהיא תמיד אקטואלית? היא שאיימיויינהאוס היא כוכבת אותנטית לכל דבר. בניגוד לאמניות אחרות שמסתירות את עצמן בתחפושות ומסכות שנועדו להאדיר אותן, איימי ויינהאוס השתמשה בקולה בלבד ובנשמה שלה. היא ראתה בכאב הזדמנות להפוך אותו לאמנות. היא הפכה את החולשה שלה להזדמנות ומשם השיגה חוזקה- קהל מעריצים קריירה משגשגת ומדפים מלאים בפרסים.


bottom of page