top of page
  • תמונת הסופר/תמגזין תל אביב

הארלי קווין בתל אביב | כתבה >>


הארלי קווין בתל אביב לייף סטייל מגזין תל אביב

החג הכי ססגוני וכמובן הכי כייפי בתל אביב פורים 2020 בפתח

וברחבי העיר תתקיימנה מספר פעילויות

והפקות מיוחדות לפורים בעיר בחלקם בהפקת עיריית תל אביב

ובכלל הקניונים בעיר ומקומות הבילוי ברים ומסיבות רבות

בפורים כל אחת ואחד ימצאו את החופש להביע את עצמן/ם

בדמות המחופשת שיבחרו להיות והחגיגה כמובן גדולה מאד

שכבר מתחילה הרבה לפני פורים ואפילו נמשכת גם הרבה ימים אחרי

לקראת החג מערכת ״מגזין תל אביב״ יצאה לשטח לראות מקרוב

את ההתרחשויות וההכנות בחנות ״ברוריה תחפושות״ שהפכה כבר שנים

למותג התחפושות המבוקש ונחשק במיוחד.

כאשר כמו בכל שנה בפורים מקיימת ״ברוריה תחפושות״

(בדיזנגוף סנטר)

את מיצג תצוגת התחפושות המרהיבה ביותר בתל אביב

תחפושות מהסרטים מהסיפורים מהאגדות ומעולמות הפנטזיה

בדמויות ססגוניות מכל העולם שנפגשות יחד ומוצגות זו לצד זו

כידוע המקום מהווה מוקד משיכת קהל ומייצר טראפיק מקומי

ומקדם עניין לתיירים שמצלמים ומצתלמים במיוחד עם המיצג המרשים

מול קהל הלקוחות העצום של רוכשי ורוכשות התחפושת

שתהפוך כל אחת ואחד להיות כל דמות שיבחרו

יש אומרים שהתור בפתח החנות הוא חווייה כשלעצמה

המזכירה תורים של השקת איי פון חדש ומוצרים נחשקים אחרים

התור ניראה ארוך ונשאר כך ימים רבים אך מתקדם בסדר מופתי

ראוי לציין שהשירות מצויין והתרשמנו מאד מהחווייה

כמובן שההתלבטות בין כל התחפושות והדמויות לא קלה

אבל גם אני כתבת המערכת מצאתי לי את הדמות שבא לי הפעם להיות

והחלטתי להיות הארלי קווין

טוב אז תחפושת כבר יש לי ועכשיו רק נשאר לי לחכות למסיבת התחפושות

פורים שמח וכייפי לכולן/ם

ואם תיראו את הארלי קווין בתל אביב יש סיכוי טוב שזאת פשוט אני

(מערכת “מגזין תל אביב” פורים 2020)




bottom of page